Alla inlägg under december 2012

Av finaisa - 25 december 2012 14:58

Hej bloggen! God jul i efter skott;D Igår hade jag den bästa julen någonsin, jag fick lite grejer te min gitarr, pengar och tidigare igår fick jag en julklapp av min bästa vän, tre mobilskal:D Sen gick vi ut och pratade. Sen skulle jag hem och då gick han oxå hem, när jag var hemma fick jag ett sms att han hade glömt att säga en sak. Då frågade han:DDDD Aa och så fick jag en ny kille:D <3 jag e jätte glad, men jag e även förkyld:( Men jag e ändå jätte glad!!! Yay jag har en kille<33333 så lycklig:D jaha det var allt jag hade o skriva:) skriver snart igen;D

Av finaisa - 21 december 2012 22:50

Hej bloggen! Nu har jag jullov^.^ äntligen!:D Jao idag har jag bara suttit i soffan hela dagen och tittat på film, med mina hundar:) Det va kul:) Fast sen så frågade mamma om jag kunde gå ut med hundarna och då gjorde jag det:) Det va JÄTTE KALLT ute!!!!!! Så jag sprang hem med hundarna och halkadeXD Ah förutom att jag halkade har det varit en härlig dag^.^ Aa snart är det jul:D Jag har köpt lite julklappar och slagit in dom:) Jag o mamma satte ju upp granen igår... Det är en liten plastgran:) Den står bredvid tv:en på tv bordet så liten är den!^.^ De va hela min härliga dag;D
God Jul^.^

Av finaisa - 14 december 2012 07:43

Hej bloggen! Sorry för att jag inte har lagt ut nån video, ett inlägg på länge! Men det har varit mycket i skolan jag har haft prov, redovisningar och andra små läxor! :( Aa men iallafall jag har köpt en gitarr:D jag spelar med den varje dag och nu på morronen, när jag har lite sovmorron ;D jag håller på att lära mej halo :) så jag övar varje dag! Det är så roligt:D mm jag ska berätta mer sen när jag ska om jag hinner lägga ut en vlogg :)

Av finaisa - 10 december 2012 08:39

Hej bloggen! Go' morron, idag börjar jag nio så jag har tid att blogga på morronen^.^ mhm nu på morronen har jag ätit frukost och gjort mej redo, jag har lagt ut en video på youtube. Igår köpte jag ett par öronmuffar, som ser ut som två katt huvuden! De har gröna ögon de fanns med blåa ögon oxå;) men jag tyckte om de som hade gröna ögon de var så söta^.^ Jag köpte dem på TGR (tiger) det är så billigt där jag älskar det! Jag köpte oxå en kudde som ser ut som en uggla, jag har visat den i en av mina videor ;) men jag lägger ut en bild på den ändå :] eh igår såldes den sista valpen Gulan fast nu heter den Gösta :] Jag saknar honom mycket! Men jag har ju min lilla vovve Snuffe :D det är han som är på bilden :3 Han heter Snuffe för att när jag var liten läste mamma en bok för mej som hette, sjukhus grisen snuffe^.^ Så jag tyckte att det var sött att han får heta Snuffe^.^ aha men det var typ allt jag gjort nu på morronen, och lite jag gjorde igår:) Hej då!

Av finaisa - 9 december 2012 09:54

Hej bloggen! Nu är jag hemma efter en helg med Simone Wii spelande och kyla. Igår målade Simone mina naglar en har knatten på! Den är jätte fiiiin :) bilden är lite suddig, men jag hoppas att ni ser att det är knatten :] Ah iallafall är jag hemma nu och det finns bara två valpar kvar av fem! ;( guud vad jag saknar alla valparna!!!!!! En vi ska ju behålla en valp, vi behöver bara sälja den ena valpen. Hoppas att den inte blir såld så jag kan behålla den oxå^.^ mhm jag har haft en bra helg, synd bara att skolan börjar imorron :( jag hoppas att alla har haft en bra helg och så :) aha nu måste jag vara lite social, hej hej :)

Av finaisa - 7 december 2012 08:53

Hej bloggen! Jag är i skolan och är på no lektion det är så tråkigt! Men det vi började med idag var mentorstid :) de va ganska roligt vi fick våra skolkataloger! :D jag ser hemsk ut på fotot! Jag är kortast i klassen XD och jag stod bredvid två långa i min klass! DET SÅG JÄTTE MUPPIGT UT! Dom är jätte långa så det såg ut typ som det var ett träd och sen marken (jag) och sen ett träd till XD hehe:) Min no lärare dansade octupus danceXD hihi ^.^

Av finaisa - 7 december 2012 07:17

Go' morron bloggen! Jag ligger fortfarande i sängen och halvsover! Hihi^.^ ska te skolan snart och ha mentorstid så tråkigt! >.< men dagen blir bättre! Ska sova hos en kompis idag och sen ska jag sova hos min syrra imorron yay^.^ jag skriver mer sen efter skolan när jag ska hem te vännen min^.^

Av finaisa - 6 december 2012 21:02

Hej bloggen! Idag har jag stressat för att inte missa bussen till rosenholm;). Vi hade JÄTTE tråkiga lektioner idag förutom bilden och träslöjdn :D Men och No:n var tråkigt :( Jag förstod inget på no:n! Jao imorron ska man ju redovisa på so:n jag avskyr att redovisa;(!!! Men jag skriver mer om det imorron och hur det gick :). Efter skolan gick jag på stam med min kompis :D<3 vi gick te donkens och gjorde salt and ice challange! XD det gjorde jätte ont! jag fick ett jätte stort rött märke! Men de försvann lite senare å de var ju brao! :) ja och nu är hemma och ska mata valparna de får valpmat med filmjölk....mums? Hehe! Men de är allt jag har gjort idag :) titta gärna på mitt videoklipp. Ni söker på Ella Bella men om de inte kommer upp så är det för att jag inte har några visningar på videon, det är en smeknamns tävling! Mina läsare kan kommentera här på bloggen vilka smeknamn ni kommer på! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards