Direktlänk till inlägg 24 februari 2013

To grandma!

Av finaisa - 24 februari 2013 14:16

Tjoo bloggen! Idag ska jag till min mormor och äta middag:) Vet inte varför jag ska äta där? men det är ganska roligt att va hos henne;) Jag får träffa alla i släkten och det är jätte roligt!:D Jag är så damn hungry jag har inte ens ätit brejkfast! Jag ska dit klockan 4!D: så jag kommer få vänta jätte länge;( jag som är så hungrig!!! Och det finns inget gott här hemma>_< Eller jag kom just på något! Jag har ju en toaster jag kan göra toast to brejkfast!:D de e ju helt uderbart:D okay nu måste jag gå! Ska göra toast!!;D

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av finaisa - 1 maj 2013 09:44

Tjenare! Jag tänkte ha en frågestund från idag till den 12 maj då borde jag kunnat få några frågor som jag kommer svara på i min lilla vlogg:3 Fråga på bara och stay tomato and be fab:3 Jag hoppas att nån ställer någon fråga annars kommer ju jag bara...

Av finaisa - 1 maj 2013 08:34

Halluw! Igår firade jag Valborg med Simone och hennes släkt:) de var jätteroligt vi lysnadde på musik vi åt åh! De va jättegött det va typ grillspet,kött, klyftpotatis, potatissallad, och påskmust :) Ja min Valborg var skit bra och jag hoppas att all...

Av finaisa - 28 april 2013 08:57

Älskar min peruk mitt diadem och Totoro?^?^??

Av finaisa - 28 april 2013 08:54

Tjena! Idag så sitter jag i ett sturkö hus och chillar :) Jag tänkte berätta om mina dagar nu i helgen ("för det är ju så intressant") i fredags så va jag på stan med Annie och Simone aka bästa människorna i världen! Vi gick runt på stan sen svängde ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards