Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

Kan inte sova!

Av finaisa - 23 februari 2013 00:10

Tjenare bloggen! Ja här ligger jag i min säng...och har tråkigt. Men de e ju lördag så jag e lyckilg:D Nu till en helt annan sak>_< Jag har inte lika många läsare som i januari!:( och jag undrar vad som har hänt?! Snälla sluta inte att läsa min blogg:( Jag vet inte varför? Så kan inte några av mina underbara läsare berätta om min blogg för andra? Jag hade blitt super glad om mina underbara läsare hade gjort så att jag fick lite fler underbara läsare!:) så snälla ni som vill! Hjälp mej att få fler underbara läsare:D som sagt så hade jag blitt super glad om de hände!:D Om nån av mina läsare har en fråga om mej eller något, så är det bara å ställa vilken fråga som helst!:) Okej:) tjaoo!:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av finaisa - 1 maj 2013 09:44

Tjenare! Jag tänkte ha en frågestund från idag till den 12 maj då borde jag kunnat få några frågor som jag kommer svara på i min lilla vlogg:3 Fråga på bara och stay tomato and be fab:3 Jag hoppas att nån ställer någon fråga annars kommer ju jag bara...

Av finaisa - 1 maj 2013 08:34

Halluw! Igår firade jag Valborg med Simone och hennes släkt:) de var jätteroligt vi lysnadde på musik vi åt åh! De va jättegött det va typ grillspet,kött, klyftpotatis, potatissallad, och påskmust :) Ja min Valborg var skit bra och jag hoppas att all...

Av finaisa - 28 april 2013 08:57

Älskar min peruk mitt diadem och Totoro?^?^??

Av finaisa - 28 april 2013 08:54

Tjena! Idag så sitter jag i ett sturkö hus och chillar :) Jag tänkte berätta om mina dagar nu i helgen ("för det är ju så intressant") i fredags så va jag på stan med Annie och Simone aka bästa människorna i världen! Vi gick runt på stan sen svängde ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards