Alla inlägg under mars 2013

Av finaisa - 8 mars 2013 22:38

Tjenis bloggen! Idag e de fredag yay:D just nu så sitter jag hemma hos Jonna min vän:) Hon sitter med sin ipad och jsg sitter med min mobil...vi är så sociala!;) Men iallafall jag var hos tandläkaren igår! och jag fick välja något ur lådan med grejer;) jag valde en giraff nyckelring den är så söt! Jag vet jag är väldigt barnslig! Jag är 13 och jag tar fortfarande grejer i den dära lådan! Men det är ju så roligt:3 Jao jag har FF denna helg oxå:D det är skit roligt förutom att jag ska diska å gå ut med hundarna...:) Men de e najs ändå;D Nu tänker jag prata om något viktigt skolan! Jag har hur många läxor somhelstD; jag pallar inte mera!!! Man ska ha läst en bok i svenskan men jag hittar ju ingen bok! Men sen när man har läst ut den ska man skriva en recention (vet inte om jag stavade rätt) Hur ska jag kunna skriva en sådan när jag inte äns kan stava till de?!?! Jag får panik! Men de ordnar sej nog det brukar det göra:) Men nu i helgen så ska jag och Jonna åka ut te en kompis på sturkö:) Det ska bli roligt vi ska grilla:D gottgottgott! På söndag ska jag åka in te stan igen och va med en annan vän;) Vi ska nog bara hänga på stan och göra något:) Men just nu så måste jag vara social! Ha en trevlig helg alla:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards