Direktlänk till inlägg 10 februari 2013

Helgen!

Av finaisa - 10 februari 2013 21:42

Hej bloggen! Nu e helgen slut gud va drygt-.- Men jag ska ju ha intensivvecka i skolan. Det betyder att min klass ska fokusera på några ämnen som i år är hemkunskap och språk:) Så det är ju roligt för jag gillar hemkunskap och språk:D Men till något helt annant...jag har haft en jätte rolig helg med min lilla vän Jonna:) i lördags va vi ute väldigt sent och vi gick till city hallen och köpte redbull, ett vaniljhjärta och en munk<3 de e så gott! Jag har haft FF hela helgen! för morsan har varit i malmö, så chill med FF;D Men jag har ju fått gå ut med hundarna och fått diska lite men de va ändå chill:] Idag så har jag varit med Jonna och Jens de va roligt:) Vi gick till Jonnas pappas kontor och poppade popcorn, åt glass och lyssnade på musik! Senare gick vi hem te Jonna och åt fisk, lyssnade på musik, dansade muppigt och jag och Jens brottadesXD Han vann-.- Men det var roligt ändå:D och just nu så tittar jag på en film och är väldigt trött, så godnatt alla läsare:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av finaisa - 1 maj 2013 09:44

Tjenare! Jag tänkte ha en frågestund från idag till den 12 maj då borde jag kunnat få några frågor som jag kommer svara på i min lilla vlogg:3 Fråga på bara och stay tomato and be fab:3 Jag hoppas att nån ställer någon fråga annars kommer ju jag bara...

Av finaisa - 1 maj 2013 08:34

Halluw! Igår firade jag Valborg med Simone och hennes släkt:) de var jätteroligt vi lysnadde på musik vi åt åh! De va jättegött det va typ grillspet,kött, klyftpotatis, potatissallad, och påskmust :) Ja min Valborg var skit bra och jag hoppas att all...

Av finaisa - 28 april 2013 08:57

Älskar min peruk mitt diadem och Totoro?^?^??

Av finaisa - 28 april 2013 08:54

Tjena! Idag så sitter jag i ett sturkö hus och chillar :) Jag tänkte berätta om mina dagar nu i helgen ("för det är ju så intressant") i fredags så va jag på stan med Annie och Simone aka bästa människorna i världen! Vi gick runt på stan sen svängde ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards