Alla inlägg under januari 2013

Av finaisa - 29 januari 2013 17:18

Hej bloggen! Idag så har de varit jätte jobbigt>.< Ja ha varit trött hela dan'! Men annars har allt varit brao i skolan:) och just nu sitter jag ensam och tittar tv:P O väntar tills klockan är 17:20 så jag kan cykla te idrottshallen:) och dansa me mina vänner och andra i gruppen alla e jätte snälla i gruppen:D Eeh föresten så behöver ja lite fler följare på insta så ja undrar om några av mina underbara läsare vill följa mej? De skulle göra men glad:) mitt användarnamn e _isa_99;) sen har jag och en kompis en fan sida för narvalar undrar om ni skulle vilja följa den me? Den heter narwhals_infinity:) ni behöver absolut inte följa, om ni inte vill:) de e helt valfritt;) hehe! Om ni följer mej så följer ju ja tebaka såklart!:) jao, jag har ju en fan mail som heter:finaisa@live.com om ni vill maila mej? Vet inte vrf ni skulle vilja meila? Men ah:) måste göra me iordning nu hejhej!:D

Av finaisa - 20 januari 2013 20:47

Hej bloggen! Guud skolan börjar imorron orkar inte gå dit-.- måste jag? Ja tyvärr!:3 Eeeeh denna vecka har varit rättså lugn förutom att jag får mina betyg den 25!!! Jag e så nervös!!! Men jag får nog bra betyg tror jag kanske!:P Jaja jag har köpt nya skor det är creepers!!:D Jag älskar älskar älskar dom såå mycket!!!<333 Jaha nu måste jag va lite social!
Hejhej!

Av finaisa - 5 januari 2013 20:59

Hej bloggen! Jag har panik jag ska te tandläkarn:( jag hatar att gå te tandläkarn! jag ska dit på måndag:'( Min tandläkare e jätte snäll, men det e ändå skit läskigt:( Hon ska borra min tand aj!! Uuh jag ryser bara av tanken att hon ska borra min tand!!!! Usch jag är jätte nervig!! jag sitter här själv och trycker i mej popcorn, eller ah jag tryckte i mej popcorn har nästan ätit alla helt själv!!! Jag e så mätt det var popcorn upp te kanten i skålen innan jag började äta!! Aja nu te en helt annan sak. Jag ska tona håret svart på tisdag:D ja e jätte glad!!! yay^.^ Ah hoj hoj skriver snart:)

Av finaisa - 3 januari 2013 18:04

Hej bloggen! Gott nytt år alla läsare<3 Jag har inte skrivit på länge känns det som. Men det är för att ja man har ju firat nyår^.^ Jag firade med den bästa Annie, hennes familj och deras vänner! Vi gjorde inte så mycket vi åt mat och sköt raketer;) det va jätte roligt:D Sen så gick jag och Annie in på hennes rum och spelade lite gitarr. Jag sov hos henne:] vi gjorde inte så mycket, vi tittade på film och åt godis:D Sen nästa dag sov jag hos min syster. Vi tittade på film och jag åt upp hennes pizzaXD hehe^.^ den va så god de va typ kyckling, nån sås och jätte tjock ost i botten:P så gottXD Nu sitter jag i soffan och tittar på film;) Ses!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards