Alla inlägg den 1 maj 2013

Av finaisa - 1 maj 2013 09:44

Tjenare! Jag tänkte ha en frågestund från idag till den 12 maj då borde jag kunnat få några frågor som jag kommer svara på i min lilla vlogg:3 Fråga på bara och stay tomato and be fab:3 Jag hoppas att nån ställer någon fråga annars kommer ju jag bara sitta som en ledsen klump utan frågor att besvara! Nämen ställ så många frågor ni vill;) Glöm inte att ni som läser min blogg för den vidare till en massa människor och glöm inte att prenumerera och gilla min blogg och min youtubchannel:3 Så yes yes det är frågestund nu som en virvel av löv fast med frågor istället det är det som binder oss samman.
Eeh okej..?
Men nu ska vi allvarliga här nu är det frågestund det låter ungefär som fruktstund som man hade i lekis typ:3 Yes yes questions bomb me with questions!:3
Älskar den smileyn :3 :3

Av finaisa - 1 maj 2013 08:34

Halluw! Igår firade jag Valborg med Simone och hennes släkt:) de var jätteroligt vi lysnadde på musik vi åt åh! De va jättegött det va typ grillspet,kött, klyftpotatis, potatissallad, och påskmust :) Ja min Valborg var skit bra och jag hoppas att alla har haft en skit bra valborg^^ Glad första maj:D Nämen gud jag insåg just en sak vi har sommarlov snart ju!!:D Vi tände alldrig nån brasa men de va kuuuuul ändå:D Lägger ut lite bilder sen typ två bilder men ändå xD glöm inte att titta på min youtubechannel Issa1234. Hej då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards